maandag 21 september 2009

Zondag een bijna zonde dag

Vanochtend heel vroeg om 8.00 de trein genomen om bij de judo jongeren die elke zondag volgens mijn info van 9.00 tot 13.00 beginnend met de kleintjes aant trainen zijn in de Oosterhout te gaan kijken en ze op te nemen. Helaas bij aankomst is er niemand in het pand. Oogstfeest ?? de enige dag dat het niet waar is ?? of gewoon domme pech???

Dus maar even rondgelopen en wat prospects in brievenbussen gestopt zoals bij de ALK een nog niet bij mij bekende school.

Gelukkig kwam ik daar Mehmet, Stef en Mohammet tegen (van de wegwijzer) die enthousiast naar mijn verhaal luisterden en gelijk aant werk gingen door mekaar op de foto te zetten waarna ze een formulier meenamen om thuis en met hun vriendjes aan te gaan werken.  
Zo was het mooie weer niet meer het enige positieve ;-) en kon ik verder naar mijn ouders in Den Haag om te zien hoe het met mijn vader was.

Geen opmerkingen: